عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی

با سلام

اصلا هدف از انتخابات چیه؟

چرا اینقدر برای ما و ملت ما و در نهایت برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است؟

دوستان من هدف از انتخابات انتخاب یک فرد شایسته و اصلح میباشد که بتواند اداره امور جامعه را برای یک دوره 4 ساله به عهده بگیرد.

علت مهم بودن انتخابات هم دقیقا به همین مورد برمیگرده که رئیس جمهور منتخب قراره برای یک دوره 4 ساله امور کشور را بر عهده بگیره و اداره کنه.

خب یعنی علنن ما تمام اختیارات مهم یک کشور را به عهده یک شخص(گروه-حزب) قرار میدهیم ، که این شخص میتواند از این فرصت 4 ساله نهایت استفاده را ببرد و با عث طرقی و پیشرفت کشور بشود ، یا اینکه نه ، بنا به مسائل مختلفی باعث درجا زدن و پسرفت کشور شود.

رئیس جمهور منتخب میتواند با برنامه هایش  وبا طرح ها و اهدافش خیلی از مشکلات مردم را تا حدود زیادی حل نماید

مثلا مشکلات اقتصادی،اشتغال،مسکن،بهداشت و ...

پس برای ما و ملت ما مهم است که چه کسی باید بیاید سر کار، یعنی باید کسی بیاید که بهترین برنامه ها را داشته باشد تا علاوه بر حل مشکلات داخلی ، بسیاری از مشکلات خارجی و بین المللی را کاهش داده و باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران شود.

خب حالا میریم سراغ اینکه چرا انتخابات و مخصوصا این انتخابات برای نظام ما خیلی مهمه؟

همون طوری که همه شما دوستان میدونید ، این نظام و این کشور با بقیه ی نظام های حاکم بر جهان فرق دارد.

درسته، نظام جمهوری اسلامی ایران

این نظام یک نظام اسلامی است و یک نظامی است مردم سالار و دینی

یعنی تمام قدرت این نظام به مردم آن کشور و ملت بستگی دارد.مگه غیر از اینه که ما در همه امور کلان کشور سهیم هستیم.مثلا خبرگان رهبری را ما مردم انتخاب میکنیم،همچنین رئیس جمهور را،شورای شهر را،نمایندگان مجلس را و ...

حالا طبق همین موارد گفته شده یعنی اینکه ما مردم خود صاحب نظام هستیم و سرنوشت ما در دست خودمان است.

آمریکا و کلا دشمنان ملت ایران هم این قضیه را خوب میدانند. و به همین خاطر است که مقام معظم رهبری و کلیه مسولان نظام همیشه از ما مردم میخواهند تا ما مردم همیشه در صحنه باشیم تا آنها(دشمنان) ببینند که ما مردم هنوز پشت نظام هستیم و خواهان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

با توجه به اینکه آمریکا این قضیه را میداند و تلاش های زیادی کرد تا مسولان ما یعنی ایران در مقابلشان زانو بزند، ولی چون نتوانست دست به یک کار جدید زد تا به این هدف پلیدش برسه(زکی)

آنها(دشمنان) آمدند در حرکت جدید مردم را هدف گرفتند و آنها را تحت فشار قرار دادند(اقتصادی،اجتماعی،رسانه ای و ..) تا مردم دست از حمایت از ملت و نظامشان بردارند و اینطوری به همه دنیا بگویند که مردم این نظام را نمی خواهند و تجاوز کنن به خاک پاک ایران.

ما مردم میتوانیم با شرکت در تظاهرات علیه بیگانگان و همچنین با شرکت در همه ی انتخابات ، حمایت خودمان را از نظام مان نشان دهیم و همه با هم تبدیل به مشتی شویم بر علیه دشمنان قسم خورده مان.

در پست بعدی میگم که چرا باید از نظام مان و اسلام حمایت کنیم

یا علی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 20 / 3 / 1392برچسب:ریاست جمهوری,انتخابات,هدف,رای دادن, توسط مسعود